greezze

Hejhej allahoppa
jag lovade ju innan att skriva ett inlägg om vad jag hade köpt
men jag har inte haft så mycket tid till de men nu har jag iallafall
för de är ju hässleholmsfestivalen nu ju :) ,
osså har jag sovit över med några kompisar !
så jaa men jag har iallafall köpt :
en handuk där de är en karta över ön
osså fyra armband
och en körldpadda till min mamma (a
och en fotoalbum
ja de var nog allt jag köpte , köpte inte så mycket xp
när jag var där så var det väldigt varmt typ nästan 35 grader varje dag
och soligt hella tiden :o , skit skönt !!
men vi besökte en gammal grotta och sen efter de
så åkte vi til en underjordisk sjö som var
4000 år gammal och 50 meters djup :o , de var jätte fint där .
och sen så körde vi till en strand där sköldpaddorna var men vi såg inga :(
för dem kommer typ till kvällen :/men såg ägg som en skölpadda hade gräft ner !
och sen resten av dagarna så solade vi och badade xp
elr jo en dag så åkte vi i en båt där de var glass på "bottnen" i båtten
så man kunde se allt gammalt där nere jätte häftigt :)<3



kramisar :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0