Hejhoppsnopp

hej alla kära små barn idag så har jag varit i skolan till 14.40 .
sen efter så stack jag och mamma till stan elr igentligen till telenor bara !
och de visade sig att de hade spärrat mitt simkort :o , så de går inte
ringa mig eller smsa mig ;o , men de är ju för min pappa hade inte
betalat räkningen såklart -.- xd , men så kan de vara ibland !

efter så cyklade jag hem och mamma skulle handla och jaa ..
har inte så mkt att berätta precis för jag har inte gjort ngt så jätte intresant idag.
men jag har gjort rostat bröd och pluggat lite och varit på datan naturligtvis ;) <3
men just nu så försöker jag övertala mamma att bli medlem på tradera men
de värkar som hon inte riktigt vill de :/ men får försöka någon annan dag och
se om hon är lite bättre humör så kanske de går :D <3

blir en gammal bild på maaj :D



Puss Och Kram !♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0