coold ;o

De är verkligen jätte kallt ute känns som -20 faktiskt.
Gick knappt att cykla heller ;o , men på vägen hem så hade
jag och albin och linus o teufik snöbollskrig haha xd , sen så flydde
dem med cyklarna så var de bara jag och teufik kvar så mulade
jga han mahah (A) , men när man kom in o kände varmen så
stack de i benen typ bara för jag var nog så kall så de var nog därför.
osså ska Emmy till Egyptien på torsdag lyllos hennen ;o , jag vill med
till ett varmt land i några veckor xp :D <3








Kommentarer
emmy

haha, mums på värmen ! :D

snart sticker jag. bara idag med <3

kommer sakna dig ! :D <3

2010-12-01 @ 07:05:26
URL: http://www.mymme.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0