Stoby <3

Hade prov idag i svenska gick väl
ok . inte så jätte bra ändå :/ , sen efter
maten så hade vi gympa vi skulle ta våra saker
i våra skåp och så höll teufik i dörren och så
rykte vi upp  dörren xd så jag fastna med foten och jag trilla back
och lina höll på att falla back på mig ;oxd haha och sen på gympan
så skulle jag inte vara med egentligen men var med iallafall
och jag sa till gympa läraren att jag skulle ta det lungt
bara för att jag är förskyld men ... jag kan aldrig ta de lungt
har jag märkt, kan inte xd springer som en galning xd
och så spelade vi basket så halkade jag och kom under nicco
och jag vrika till min rygg så nu har jag jätte ont :( och nicco
jag vet inte om hon skada sig men tror inte det (Y)
så idag har jag varit väldigt klantig ;o

Efter skolan så stack jag till Stoby och var
där några timmar hälsade på lilla snöret :D<3
vi pratade och åt glass osså tittade vi på tv :)

och nu så har jag kommit hem från stoby
och sitter här o latar mig xp (y)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0