jag idag :)

Hejhej alla , idag var ju då skola
första dagen av veckan , de brukar
ju alltid vara att måndag är jätte
tråkiga men den här måndagen var extremt
rolig för jag o nea var helt konstiga de börja med
svengelskan xd skratta typ om inget och sen
efter de så hade vi matte och så lungnade vi lite ner
oss men sen på fysiken så satt jag o linnea o teufik
längst bak asså de var jätte kul typ skratta åt allt som hände
och skrattade åt våra teckningar som vi ritade ahhah de var
iallafall jätte kul ni kanske inte fattar de är nog bara jag o nea o teufik
som förstår xd haha

och så imorgon så ska vi till Jacobsskolan :)
och ska gå på ngt framtid sak kommer
inte riktigt ihåg var det var men de blir nog kul de med ;) <3
Jag idag :





Jag vågade gå utan smink idag ;)
min hud kände sig fri hahah xd :D<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0