svengelska lektionen xp

HAhaha på svengelska lektionen
så skrev besjan en berättelse xp
och så ritade han .. xp
berättelsen löd så här :

Jag heter Besjan Rexhepi och är 15 år gammal men fyller snart 16 år. Jag bor på Ljungdala. jag går på Läredaskolan. Jag har mycket sexii frisyr. min klass suger för att jag går i samma klass som Louice och Linnea. Idag på bilden så tog jag Nicolinas färg som hon skulle använda. Hon skrek somen apa till slut stack hon och tog en ny färg istället och hon ville inte bli min kompis igen. Sex är bra för hälsan för när du sex så arbetar alla muskler och du blir mycket stark av det. ibland är det bra och använd kon. dig för att inte bli pappa eller mamma.Min skol dag börjar med att vakna kl 07.00 och sedan går jag till toan sminkar mig fixar håret, bortstar tänderna sedan fixar jag kaffe med lite kakor och de dricker jag framför tv för då är nyheterna. sen går jag till skolan och har massa tråkiga lektioner speciellt so, no, ENG , jag är kär i en mycket fin tjej hon har  rosa hår, hon är 1,95 lång hon använder jätte stora klackar. hon brukar röka/dricka alkohol efter varje dag (alkolist) Hon använder ett kg smink varje dag. hennes klädstil hon har olika klädstilar varje dag, dag ett är hon kläd som en prinssesa andra dagen som hora tredje dagen som fjortis fjärde dagen som emo 5 dagen som kille och på helgen går hon nacken !

haha lite rolig berättelse de ;) xp
fatatr inte hur jag orka skriva allt :O xp



Kommentarer
linneabernthsson

hhaah besjan är så rolig ! :) <33

2010-10-22 @ 20:57:07
URL: http://nneiah.blogg.se/
Teufik

HAHAHa den bögen!

2010-10-22 @ 22:46:46
Louice

hahah han är faktiskt väldigt rolig ibland XP

2010-10-23 @ 15:41:21
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0