Hahah xp

hahah ska berätta en sak som hände i skolan idag xd
Jo att jag och Emmy (mymme.blogg.no) skulle gå
och byta om efter e-val och så gick vi in i en stor toalett för
hanikapade igentligen men och så började vi snacka om allt
möjligt och sen när vi kom utt så var de två
små ungar som fnittrade usch jag tyckte det var så pinsamt
hoppas de går över snart för jag gillar inte den känslan xd

Men strunt samma , kan ju lägga ut lite bilder som
jag tog imorse :) <3
förresten så fick jag ett armband av emmy, fint va ? :)








Min outfijt :



Munkjacka: Ullared
tröja (bruna) : veromoda
två linnen en svart och en vit : Jc
tight: H&M

vet är lite mörkt så man inte kan se så mkt
men kan kan kanske göra den bättre nästa gång <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0