Helgen :)

Ja som sagt i fredags så var vi på mc och åt o sånt :) , sen på lördag (igår) så cyklade jag o mamma till netto för skulle ha garn men de som jag ville ha var slut :( , så vi cyklade till lidle och litade efter garn men där fanns inget heller :( , så cyklade vi vidare till maxi och där hittade vi ett men inte riktigt som jag vill ha det men vi köpte det iallafall (: .

Och på kvällen så körde jag o mamma till mormor o morfar för vi skulle träffa släkten och äta middag, det var verkligen gott mihih (Y) , och så träffade jag min kusin så klart ! . Så kul vi hade har inte skrattat så mycket på länge ;o, Love you Jennie ♥

Idag så har jag inte gjort så mycket faktsikt :/ , varit vid datan och vid fyra tiden så bestämde jag mig att ta mina inlanes och jag åkte då ner till stoby och åkte runder o hade det trååk så rulade hem igen. Nu så har jag blåsor på mina fötter för det skavde så mycket :( , får hoppas att det läker snabbt ! .

Jag igår innan vi åkte iväg ;).
srry fastnade inte på den sista bilden ;o .





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0