vart jag mig i världen vänder

Hej å håå har glömt att berätta om min farmor som fyllde år i onsdags, vi var ute med en flotte med en el motor på det gick jätte sakta att köra den ;o . vi hade det jätte trevligt och så körde niklas flotten (min fasters man)..

så ville nästan alla att köra mellan sten och sånt gräs som kan stoppa propelern men jag sa att vi skulle ta det säkra hållet men icke så nicke. Så vi fastnade på en sten ... Det var inte så kul för tunorna under som gör flotten flytande kan kanske gå i sönder så kanske man sjunker men som tur var så kom vi där i från (: . Kul hade vi iallafall xd :D .

de som hade flottarna hade en djurgård :d.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0