Bakverk.

Idag så har de ju varit Skola såklart..
men efter jag kom hem så skulle jag hämta pengar
till energi drickan så gick jag till Willys, men
då sa tanten att jag måste ha id och det
behövde jag inte föra gången jag var där ? ;s
så jag gick tillbaka och letade efter de men jag hittade
inte det. Så efter någon halv timme så tittade jag i min jackfika
mahah. Blev lite sur på mig själv där xp .

Orkade inte gå tillbaka så jag skickade philip istället,
lat som jag är.
Istället så började jag baka en kladdkaka/ruter som jag
ska ha imorgon på nationella.
också så gjorde jag kanelbullar som tog två timmar och
30 min.! ;o
fick lite ont i fötterna men anners inget som tur är (: .






Kommentarer
Leia ♥

Är det något nytt att man måste ha id för det? :)

2011-02-10 @ 13:40:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Louice

antagligen xp

2011-02-10 @ 15:35:25
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0