Svenska nationella.

Hade då nationella idag. Man skulle då
skriva en berättelse, jag valde främmande kärlek
tror jag det hette ;s .
Jag tyckte att det gick ganska bra :) .

När vå åt så tävlade jag och erik, joel, vicky
och albin vem som klarade att äta flest pannkakor
jag klarade fyra vicky med och albin o joel klarade 11
och vinnaren erik nilsson vann med otroliga 14 pannkakor ;O .
förstår inte hur han klarade så många :o .

Senare efter maten så spelade vi lite fotboll i korridoren
så kommer det en lärare och säger till så flyttade vi till en
annan korridor så kom marie och sa till oss xp (en annan lärare)
så gick vi in i klassrummet och körde straffar typ och så kastade
joel på klockan så att glaset gick sönder xp och jag fick nog lite glas
spliter i håret :o.

hah japp de var min dag de (:, nu så måste jag
göra engelska glosor till imorgon :/ <3.

gammal bild , har inga nya :( .





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0