Åhh.

Idag så var jag och linnea i stan en stund
hon hitta massor med fina kläder men
jag hittade ett par tights men jag hade
bestämt att inte köpa något eftersom vi ska
ju till Ullared sen.

När vi var i stan så kände jag bara
för att shoppa :/ , och tänkte på att jag har jätte fula kläder
hahah xp men får hoppas på att mina kläder kommer
snart från h&m katalogen för jag beställde från den för
ett par veckor sen ;p .

De var inget Bygglov igår :( , för de var hanbolls
match eller nått, vad sur jag blev xd för de har varit
så förra veckan med så vi missade de då med.
Istället så tittade jag och mamma på Sofias
änglar, handlar om att de renoverar hus för
dem som är sjuka eller varit med om en olycka ;o.
Ett bra program iallafall :) .

Och så blir det att åka skidor med klassen imorgon ! :DD
kommer bli jätte roligt (: .

jag ska göra varm chokladmjölk, och så får
vi mat där sen (Y).

Bild från idag :



bild från igår xp , blev inte så jätte bra ..






Kommentarer
Linnea

haha , snacka om att jag var hong i kläder idag ^^ <33

2011-01-26 @ 18:47:15
URL: http://nneiah.blogg.se/
Louice

hahah njja lite kanske ;)= <33

2011-02-02 @ 19:46:21
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0