Min helg...

har inte kunnat uppdatera, för att
jag har varit i malmooo med nicolina ! :)
vi var hos hennes moster och var mycket
på stan så visar sen vad jag har köpt. ;)
Och i fredags så spelade vi fotboll med klassen,
en cup ..
Jag tyckte att jag spelade fruktansvärt DÅLIGT i början,
har nog aldrig spelat så dåligt förut !? , men
när vi möte dem igen andra gången så gick det lite bättre.

Å idag så var jag med linnea i en stund, hur mysigt som helst
vi snackade om gammla minnen, och så gick vi
ut i en stund och gich runder på isen i skogen xp,
sen vid fem så cyklade jag hem ;p <3

Och senare ikväll så ska jag se solsidan med mamma,
Mysigt !:).


En bild från cupen :







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0