Yngsjö 2011

kom hem idag från Yngsjö, vi hade sjukt kul fast igår så hade jojjo svårt att andas och hade ont men det gick nog över när hon fick sova lite ;p . Vi gick till bron och tittade på månen jätte mysigt! Sen så har vi cyklat runder i åhus några gånger. Vi var på k-dagarna med och i fredags när jag var i där så dissade jag en snygg kille (SNYGG!!) jag vet inte varför jag sa nej, när han frågade mig om vi kunde dansa tsm :( åhh förstår inte mig själv !! :((( buhhhuuu. heheh xd.
Vi hade sjukt kul iallafall, jag tycker att vi borde träffas mer ! vi får inte vara så upptagna som förra året.

fler bilder sen.

jag:

Jennie:

Jojjo:

Ewe:




Kommentarer
johanna

haha naaw, kommer aldrig att glömma detta året där (Y) fett gött måste träffas fler gånger och inte bara i sommar xd pusss

2011-07-22 @ 14:14:15
URL: http://www.blondiii.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0