Återträff .

Förlåt att jag inte har uppdaterat så värst mycket men har gjort allt annat tex
pluggat på nationella som vi ska ha imorgon och jag kan säga direkt att det
inte kommer gå så jätte bra eftersom inget fastnar i skallen :/,
varför kan man inte vara smartfrån början?
Det skulle blivit så mycket enklare. Right ?

Men iallafall så har jag varit i församlings hemmet idag med några i klassen.
Vi hade återträff med konfa ledarna. Vi tittade på filmer i kyrkan
och på lägret xd , piinsamt ;o , för jag var väldigt blygsam och tyst och jag
pratade jätte konstigt, jätte pipig röst :o . Men det var ju nästan ett år sen men ändå ;).

här är en bild på mig idag :
ganska så fint väder senare på kvällen, gillas (Y).
och just det vi har fått våra klasströjor, fina som tusan (: ,
visar vad det står på torsdag.


sååååååå myyyysig ! (YYYYYYYYY) <3



Kommentarer
Anonym

OMG SÅN HETIN PÅ BILD SOM ALDRIG VILL VA MED FIIA :@

2011-03-17 @ 15:42:57
Louice

eyyy IMORGON !!! :D:D:D:D

2011-03-17 @ 19:53:14
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0