dagens oufit :)

helt vanlig dag idag i skolan inga läxor heller till imorgon :D .
Efter skolan så tänkte jag ta mina inlines men så var dem inte i skåpet däer jag la dems ist så jag ringde till mammsen och hon sa att dem va i förrådet så jag tog ut alla låder som fanns där inne för att kolla om dem var där men jag hittade inga så nu kan jag inte åka inlines till Stoby.

Var riktigt sugen på att åka för det var riktigt länge sen :/ .
men det får bli en annan gång när jag har hittat dem ;) .

dagens outfit:
ful bild xp


försökte fota de röda igår kväll men alla lägenheter avr ivägen  :(





Kommentarer
Rasmus

Fickan ... ^^

2011-03-24 @ 20:38:16
Louice

hahah ...

2011-03-24 @ 20:54:52
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0