huvudvärk :/

örrrkk just nu så har jag jätte ont i huvudet ;o , kanske för jag
har konsentrerat mig för mycket på datan kanske ? :O .
Aja strunt samma har varit rättså lugn dag i skolan idag marie
var borta idag så vi hade vikarie (: .

Och igår så sålde vi lite kakor o cider och kaffe osv.
Vi tjänade ihop 1152 kr men vi ska dela med 9c ;p.
så det kanske blir 500 kr var men det är ju alltid
något ;) .
Iallafall så hade jag väldigt roligt med Emmy och Fiia, vi
sprang runder på skolan och tog bilder, visar sen om jag
får tag på någon bild ;p ..

Har inga nya bilder tyvärr så ni får nya er med en gammal
bild på mig och nea, vi skulle egentligen vara idag men hon var
för trött :( <3




Kommentarer
linnea :)

vi får vara en annan dag snäckan :) <3

2011-03-04 @ 17:45:10
URL: http://nneiah.blogg.se/
Louice

japp ^^ <3

2011-03-05 @ 19:28:57
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0