:S

tjena hallå :D , har precis fått massage av mamma (Y) .
idag var det en rättså konstig dag både en glad dag och positivt men även otur...
Såg inte en lärare som var bakom mig som hade ett ny bryggt kaffe i handen så jag backade mitt på henne (kommer inte riktigt ihåg varför jag backa) så jag fick kaffet över hela min arm så jag sprang till skolsköterskan direkt så hon tog massa salva på det så det sved rätt mycket ;o , sen så stack jag hem och byte kläder . (jag missade kemin mohahah) :D . Sen så har alla slått på mig idag jag vet inte varför, alla hade något emot mig idag :s , förstår inte detta xd .

och desutom så har joel gjort att jag är medlem på en sida där man väljer ut en sak så ska man samla ihop poäng tills man får den saken man har valt ut, så jag blir väldigt glad om ni vill bli medlemar ;) . Hitta sidan här .
Blir super duper glad om ni vill bli medlem :) .

~no picture /: ~



Kommentarer
Linn

Kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund som pågår just nu!

Avslutas imorgon kväll :)



btw fin blogg!

2011-03-30 @ 23:54:31
URL: http://linnhahne.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0