ullared

var ju då i ullared igår med linnea, vi gick upp typ vid fyra
och så fixade vi oss sen gick vi till bussen vid fem tiden (: .
Det var faktiskt roligt och jag hittade nästan alla saker som jag behövde.

tack för dagen hörni :) . Sen när vi kom hem vid fem så stannade jag hos linnea
i en timma och lyssnade på musik och jag fixade mitt hår xd , för jag och mamma skulle
åka direkt till min kusin för hon fyllde femton år igår :D . vi drack lite chailatte och snackade
lite skit ;) och vi planerade lite i sommar när vi ska vara is tugan (jag, jennie,jojjo och ewe)
kommer bli riktigt roligt, längtar ;) <3

här är vad jag har köpt, men de är inte allt orkade inte fota allt, antagligen kommer
ni få se det senare :D .


jacka 129kr och ett stativ 99kr

nageldekoration 47 kr

hårband 7 kr

nagelack 24 kr

köpte den tröjan jag har på mig men visar en bättre senare :)
<3


Kommentarer
Paula

börja blogga på nattstad och tjäna pengar per klick! :)

http://www.nattstad.se/blogga?r=679250

2011-03-15 @ 17:21:49
URL: http://www.nattstad.se/paulass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0