bajsdag.

Vilken skit dag ska jag säga ! , i eftermiddags så drog Besjan väck minhand så jag tappa balansen och trilla med huvudet före ... från pingis bordet , skrapade vid axeln och har sträckt min rygg och skrapat på knäet och så fick jag väldigt ont i leden till tån.. Så stack jag hem och Linnea följde med mig hem för skolsjuksköterskan ville det .. Tack för att du ville det swweeiti (L) . Och efter en timme så kom mamma hem och hon ville att vi skulle till akuten . vänta där i en timme och sen så berättade han att jag hade fått en liten hjärnskakning och jag ska ha ett stödförband på mitt knä i två dagar för har svårt att luta mig på det .. varför ska allt hända mig för!? jag bränner mig och slår mig hela tiden ARRGHHHHHH!!!!. All otur kommer till mig.

lovade er att visa vad jag köpte på Ullared så:
finns säkert fler saker men kommer inte ihåg allt ..

Tröja: 119:-


kofta: 99:-

klämma 7:-

morsdag present: 17:- st

solglasögon från kristianstad: 120:-




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0