så klart..

Tjeena... Idag så mår jag inte så jätte bra både jag och mamma har väldigt ont i halsen , det är så typiskt mig när jag ser fram emot en sak som tex Ullared på fredag så ska det hända något som nu att jag börjar bli sjuk ... ahhh irreterad men jag kommer åka iallafall på fredag även om jag har ont i halsen men jag hoppas att jag kommer bli bättre tills fredag för det är ju inte så kul om man är lite halft kass bland alla människor .

Men iallafall så var jag, linnea, fia, nico och erik idag först så köpte vi hårfärg till nicolina för hon skulle färga det igen.... och sen så tittade vi på film och sen var jag tvungen att cykla eftersom jag började känna mig dålig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0