Talk That Talk

hoppsan hejsan! Idag så hade vi prov i engelska, det gick hyffsat tror jag, vill inte riktigt säga att det gick jätte bra för då brukar jag få jätte dåligt, blir alltid så för mig :(. Eftersom jag alltid skriver om skolan så får jag skriva någon annat nu.

Varför har inte snön kommit än den borde ju vara här nu ! det var fullt med snö förra året i november månad. Och ska det inte vara minus grader nu? det är ju fortfarande plus grader, visst det känns ganska kallt ute men det är bara för att det blåser så mycket ;o.
Åhhh jag vill ha snö nu nu nu ! är ju så mörkt och tråkigt ute :( förresten jag har inte köpt vinter skor än kanske är dags ? får göra det när jag har tid...

I helgen så blir det att plugga och gå på julmarknad! berättar om de mer sen ;).


I miss ♥




Kommentarer
Sanna

Sååå fina bilder. Stället saknar dig mä!

Hoppas allt är bra med dig och att det går bra i skolan.

Kan väl höras snart och kanske ses nåt vid jul.



Kramiz

2011-11-27 @ 22:18:12
Louice

Det är micke som har tagit dem, Mycket med skolan nu men det funkar (y. Hoppas att det är bra med dig med!



Det tycker jag att vi ska ! :) <3

2011-11-28 @ 17:49:22
URL: http://lullii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0