Snö,plugg och lite till

Jaha hur är det läget med er idag ?? Jag kan säga att jag är väldigt trött, haft mycket att göra i skolan nu dem senaste veckorna. Prov prov prov prov och så kan du gånga det med 10. Nej jag ska inte klaga har ju valt denna linjen. Men faktiskt så har vi haft mycket med uppsatser och sånt.

Idag så hade vi prov i samhälle vissa frågor var ganska enkla och andra som var helt konstiga :s så vi får se hur resultatet blir. När jag kom hem så har jag bara pluggat spanska konstant i fyra timmar för vi har prov i de imorgon och hade inte pluggat innan för var ju tvungen att plugga på samhälle. Jag hoppas att jag kan spanskan tillräckligt för jag måste egentligen plugga minst två dar innan, blir så lätt att jag glömmer det :(.

Åter till något annat för jag skriver ju bara om plugget i för sig så pluggar jag ju bara på vardagar heh.... Men ska nog dra till väla till helgen, tyvärr så kunde inte linnea följa med antingen så får jag vara där själv eller så får jag fråga någon annan, vi får se hur det blir (:.

Varför har inte snön kommit jag saknar den så, det är ju 1 december imorgon! :o, det måste vara snö på julafton det är ju tvunget!! åhh förresten har alla köpt sina julklappar än ? det har jag men jag vill faktiskt köpa fler så det bli massor med julklappar brukar faktiskt inte köpa så många men i år så är jag helt galen haha... Jag som är så snål, konstigt :s.
Grattis till min pappas som fyller år idag!

Jag hoppas att ni orkade läsa min text... ;)

Jag när jag pluggar på spanskan:



sad face


Kommentarer
elin

sv: den var hur fin som helst ! :) <3

2011-11-30 @ 22:34:20
URL: http://sssmiley.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0