12 oktober 2011

Hoppsan hejsan! Idag så har jag hatt prov i spanska, gick faktiskt hyfsat bra. Efter skolan så stack jag till församlingshemmet och helt plötsligt blev jag en konfirmandassistent eller jag ska fundera på det, det värkar vara jätte kul men jag vet inte riktigt om jag kommer hinna med alla träffar de har eftersom jag har så mycket på min skola....
Men jag får fundera på det =).

En sak som jag stör mig jätte mycket på när jag fotar på mig själv är att den jäkla lampan kommer oftast med på bild, har ingen annan bra spegel heller :(.





Kommentarer
Emmy

otroligt söt chey!

fan va långt hår du har!!

:* på dej!

2011-10-13 @ 20:17:39
URL: http://www.emmyisa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0