Höstlov!

Slutade tolv idag ! och nu är det höstlov, kan inte bli bättre. Så vad hade ni tänkt att göra på höstlovet då? Jag själv ska nog rida lite och vara med kompisar, sen får vi se vad som dyker upp (:.

Linnea ska komma till mig när hon har slutat kanske vid fyra tiden kommer hon hit minns inte riktigt vilken tid det var men det kvittar. Jag tror att vi ska vara hos mig, vi har inte riktigt bestämmt oss tror jag aja får se vad som händer. Antagligen blir det att bara prata och mysa som vanligt (y).

Det viktiga nu till höst (som jag tycker) att vara färg glad, man brukar vara så mörk eller jag är ganska svart klädd på hösten, men man kan ju köpa färg glada stickade tröjor. Kanske inte riktigt såna här men med mönster skulle vara fint! :). Eller vad tycker ni?
Finns på www.ginatricot.com





http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#campaign


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0