bad day or god?

Idag har det varit både en dålig och en bra dag. Helt okej i skolan håltimme på matten så var i stan en stund med elin ska nog dit igen imorgon efter skolan (Y). Efter skolan skulle jag cykla hem när jag kom en bit så började ös regna verkligen ös regna blir ju inte så kul med jeans på heller precis, blir så jäkla tajt.

Vid fyra tiden stack jag till frisören för klippa mig bara topparna såklart ;). När jag cyklade hem så började det regna .. när jag kom precis till ljungdala så gick cyklen sönder... blev lite smått sur och så jäkla trött på allt men sånt händer !?

ingen skillnad precis men blev av med det slitna (:.





Kommentarer
johanna

Vad tycker du om bilden på mig från min photoshoot? Inlägget som heter "Johannalicious". Behöver kritik och feedback. Vore kul om du ville skriva nått =)

2011-09-08 @ 12:33:36
URL: http://nattstad.se/johannalicious


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0