renovering..

I helgen så har jag gjort massor faktiskt. Räfsat gräsmattan och tvättat bilarna och målat boxarna i stallet, vi är snart klara med alla ska bara måla en gång till i en box för det var riktigt äkligt där inne xp.

Dessutom så har jag fotat som jag hade lovat er göra för två veckor sen men då glömde jag kameran tror jag de va? hehe. Men dem bilderna får komma i veckan (:.

Innan vi målade :



Efter :



next project is the old side of the stable :


Den andra sidan av stallet har vi typ inte använt sen jag vet inte när, sen jag var liten kanske? . Men jag funderar på att göra vid där nästa år för det ser inte så fint ut just på den sidan smutsigt och äkligt får se om jag har tid till det (:.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0