Mitt Påsklov!

Kanske dags att göra ett inlägg? var ju ett tag sen sist ;). Får väl redogöra hela påsklovet kanske!

I fredags så var jag hos fia och åt tacos med några andra vänner, sedan så gjorde jag inte så mycket på den helgen, låg hemma o slöa xd. Var nog med fia måndags, har för mig det ;).
I tisdags så stack jag till min kusin Jennie, jag har alltid lika roligt att vara med henne. Det finns ingen roligare människa alltså! haha. Vi tittade på Bigbrother såklart och så tog vi en liten sväng med hästarna.
Onsdag så tog vi en lång runda med hästarna riktigt skönt var det förutom att både jag och jennie fick skav hehe. Senare på kvällen så tittade vi på twiligt den nyaste helt okej faktiskt men Jennie sa att jacob skulle kanske dö i nästa film, that sucks!
Torsdag så var det as fint väder så vi var på sudsmattan och snackade och solade lite (: och så åkte vi till stan och tittade efter kläder (då jag hittade den underbara klänningen) senare så tog vi en varsin milkshake.
I fredags så åkte jag hem till pappa och var där ända till söndag då vi hade påsk middag. Och så planerade vi lite för Spanien.
image descriptionimage description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0