Vad är på gång?

Hej! ikväll blir det middag hos Elin med underbara vänner :), Blir nog att käka lite thaimat men kommer inte vara där så länge tyvärr :/, för senare på kvällen ska jag hem till Jennie och vara där i några dagar. Vi skulle egentligen åka skidor men jag vet inte hur det blir för det är ju plus grader ute :s.

När jag är hos Jennie så kommer det inte bli någon uppdatering precis.. för det första så har jag ingen täckning och för det andra så brukar vi alltid ha något att göra så man hinner inte riktigt vara på datan ens :o.
Men kommer nog göra ett inlägg till precis innan jag åker iväg! :) Hej så länge!

Elin, fia och jag för nån månad sen? :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0