Just work and work

Tänkte checka läget vad ni har gjort idag!? Jag har varit hos polisen och fixat mitt pass, de fotade mig också. Kan säga att jag inte blev bra haha men så är det alltid med pass eller ID, bättre lycka nästa gång. Har tydligen växt en cm också så nu är jag 168 cm lång (stolt chheeyy). Dessutom så har jag och mamma sprungit eller jag sprang och mamma tog cyklen till djursjukhuset, där är visst ett hus som är till salu i närheten. Lite slitet är det men vi funderar på att ringa till mäklaren och kolla på huset iallafall (:. 
 
Ja det var väl min dag .. och imorgon så blir de väl arbeta som jag sa innan, de positiva är ju att man tjänar pengar (y.
Det har inte blivit så mycket fotande med system kameran men de får ju bli en ändring! även de är så mycket lättare att ta upp mobilen ;). Det är så tradigt väder så man orkar inte eller ingen lust att ta med system.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0