LINNEA HÄR!

Hejhej Linnea här!
Tänkte gästblogga i Lulles blogg eftersom lulle är så seg på att blogga (haha ska jag säga, som aldrig skriver i min egna) Men iallafall nu sitter vi hemma hos mig och chillar. Imorgon ska vi åka till göteborg klockan 06.20 så vi måste lägga oss tidigt ikväll hur det nu ska gå..... 
 
Jag vill säga tack till lulle (eller hon som ska tacka mig egentligen för jag skriver) att jag fick skriva i hennes
underbara superduper blogg! woho!
Jag kan tipsa om lulles favorit låt som hon lyssnar på hela tiden, den heter sean banan - skaka rumpa!
Den låter var populär för ett tagsen men lulle hon är lite sen... men älskar dig ändå! <3
 
// Linnea 
 
här leker vi tagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0