Så dansar vi till dansmusik igen

whaattss upp? Det är bara fint med mig (:. Igår var jag och Linnea i åhus och solade och badade och så mötte vi fia elin och joel så vi var med dem i en stund innan vi skulle ta bussen in till kristianstad igen. Senare på kvällen cyklade vi till ralleebooii och hade de trevligt med några andra vänner ;). Vi var väl inte där så jätte länge precis, carrobarro ville cykla him så följde med (:. 
Idag så har jag varit med anna. Vi hade lite picknick i Ljupadal och så solade vi i en stund, riktigt mysigt! Sen så drack vi lite kaffe hos mig (:. sen så har jag inte gjort så mycket mer idag, blir väl mys farmför tvn :).
 
Jag igår innan vi cyklade och en söt liten nalle som någon klädde upp:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0