Åhusdagarna i helgen!

Heeejj! Igår var det en riktigt rolig dag med Linnea haha våran humor är helt klart bäst!
Vi tog buss till Åstorp och sen tåg till Helsingborg. Vi skulle ha tagit buss nr 22 men vi tog buss nr 2 så vi hamnade i ramlösa.. Så vi fick åka tillbaka igen och ta rätt buss efter många om o men så hamnade vi på Väla efter fyra timmar haha..

Jag hittade inte så mycket och jag är ganska pank just nu så var väl ganska så snål! Men Linnea hittade jätte fina saker i alla fall :).

I helgen så blir det att åka till yngsjö och vara där med min kusin och det blir nog att vi är mest i Åhus eftersom det är åhusdagarna då! :)

Jag och Linnea på bussen :

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0