Biggest loser :)

Hejhej! Har märkt att jag har bloggat ganska ofta nu senaste dagarna än vad jag har gjort annars. Men ibland är det roligt och ibland känner man inte för att blogga alls, så är det ju.

Idag hade vi engelska prov ett oförberett, det gick väl sådär kanske inte jätte bra men helt ok för mig eftersom jag är inte så bra på engelska. Ska ha prov imorgon också i samhälle, har inte tränat så mycket för jag tycker det är jätte tråkigt men det är bara att bita ihop antar jag.

Men just nu tittar jag på biggest loser, kanske inte många som tittar på de programmet men jag tycker att det är roligt att se skillnaden när de tränar så mycket.

Jag och Vicky på gympan :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0