Kulturhuset idg

Hej! Idag har det varit rätt så lugnt i skolan bara två lektioner. Senare så stack hela klassen till kultur huset där vi fick lyssna på Isabella (blondinbella), det var mycket intressant att höra på.

Just nu så sitter jag i köket och pluggar på naturkunskap (har prov imorgon) och senare så ska jag börja plugga på spanska eftersom jag har prov på onsdag. Så har mycket att göra, dessutom ska jag skriva klart två uppgifter och jag har inte ens börjat på de tills på torsdag eftersom vi ska på Skåne resan med klassen då vi ska redovisa våra uppsatser där..
Och nu så måste jag klippa filles hår, så hej så länge!

Vi i publiken, lånad av Isabellas blogg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0