You are beautyful with out makeup too

Tjena tjena, idag är det tisdag och jag slutade tidigare, för att det var konferens eftermiddag. I söndags så var jag och andra vänner hos Nicolina. Vi spelade kubb (stavas det så?) och dem som förlorade skulle göra pyramiden. Fast det var vissa som fick offra sig eftersom ingen av tjejerna förutom Fia ville. Senare så stack vi till Mahhe och kollade på film :).

Imorgon så är det nationella engelska, önska mig lycka till! Nej men ska öva lite här hemma ;). Ska dra nuuuu hej så länge :D

 

 



Kommentarer
linnea:)

Sv: haha aw, jag ska försöka att uppdatera oftare! :D <33

2012-05-17 @ 15:02:37
URL: http://neanea.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0